söndag 9 oktober 2011

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, felfri i LA:n :D

Hej!!
Varit i Värnamo och tävlat hela helgen med Florran, vilket har gått sjukt bra:) Började igår med en LB fick fyra fel! Därefter en LA som gick helt awesome och klarade den med 0 fel, min första felfra LA, inget man glömmer! Dessutom kom jag 4:a.

Idag började jag med en LB igen, gick super, florran kändes dock lite trött. Felfri runda och precis utanför placering. Nästa klass LA var hon typ död så vi kom till 4:e hindret. Kände att jag skulle ha skitit i att ta LB:n!

Men riktigt nöjd, nu måste jag plugga och sova lite innan jag skall till min kusin som fyller år och imon är det matteprov, yey! Var ju på barnkalas hos bästisen Olle igårkväll också, jättekul att träffa alla kompisar, spec tvillingarna Zander;) På tisdag har jag studiedag, äntligen sovmorgon säger jag bara..!!
SES!!

2 kommentarer:

  1. Grattis till dig . Tjohooooooo ! Underbart jobbat ! Ni äger siss Eliasson <3

    SvaraRadera