måndag 15 augusti 2011

Turkiet...




Hej!!




Fixat lite bland länkarna, här till höger om ni vill veta det?!



I alla fall i onsdags kom jag hem från en veckas semester i Turkiet (5:e gången). Kan det bli bättre med sol, bad, shopping och 45 graders värme? Hur som helst, jag låg vid poolen varje dag förutom 2 ggr, då var vi på marknad, en i side och en annan i Manavgat. De är hur bra som helst, där finns allt och det går att pruta som bara den, bara ett tips!!


På kvällarna gick vi in till stan (Side) och shoppade mm. Kanske lägger ut allt jag köpt senare någon gång, orkar inte ta fram allting nu när jag lagt iordning allt;)



Igår hoppade jag florran lite, hon är hur fin som helst nu. Så vi taggar för fullt inför Båstad, LB och LA på söndag:)


SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar