lördag 27 augusti 2011

Träffade Olle igår :D





Hej!!
Äntligen helg och slippa gå upp klockan 5.30 :) Hoppade florran lite i förrgår (Bom, oxer, bom) det gick hur bra som helst. Igår fick jag min skoldator, super kul och det blev ännu bättre när jag såg Olle som går på gymnasium ända uppe i Eksjö på busstationen :D Och när jag hoppade av bussen träffade jag Curre och Soffan som går i Gislaved, det var en kul dag det:)




Jag red inte florran igår. Hade gått lite på stan med nush på eftermiddagen istället och florran har gått riktigt hårda pass dena veckan.




Idag vaknade jag av ett riktigt mysigt väder, blixtrar och dunder:) Ni kanske inte visste det om mig, men jag tycker att det är jättemysigt när det regnar och åskar! I alla fall idag skall florran ridas och sen skall jag hitta på något med Olle :)



SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar