lördag 11 juni 2011

Sommarlov 2011 :)

Hej!!
Nu ligger skolväskan längst in i garderoben och inga skolböker framme:) Det var skolavslutning igår:)

Veckan:

I Söndags tävlade jag i varberg där jag kom 4:a. I tisdags var jag på klassresa till Liseberg, åkte atmosfear, europas högsta fritt fall :) Men jag tycker dock inte att den var så roligt och den gamla höjd skräcken är värre tycker jag!

I onsdags var vi lediga, men nägra i klassen var ute och tältade på kvällen, jag sov inte över, men det var kul:) I förrgår hade vi klassföreståndar-dag, vi körde mästarnas mästare, jag, olle och nush kom faktiskt 2:a 3 poäng efter vinnarna!

Igår var det då skolavslutning, skönt men sorgligt! Fick mina betyg också hade höjt mig med 45 poäng:)

På kvällen var det fest i A, men jag stannade inte så länge!

Idag har jag sovit, legat framför tv:n, vilat, ridit, städat och nu sitter jag här och vilar:) En slapp dag alltså! (Kommer förhoppningsvis bilder idag från skolavslutningen)
SES!!

1 kommentar:

  1. Grattis till placeringen i Varberg . Vad duktig du är . Kämpa på tjejen ! Ha en mysig sommarlov ! Kram Yvonne !

    SvaraRadera