tisdag 28 juni 2011

Börjes Pony Cup....

























(Jag har gjort midsommarkransarna!)


Hej!!

Eftersom att det är så fint väder har vi pysslat lite idag, jag har tvättat transporten, Cornelia har städat ur stallet och fyllt hö mm till helgen. Mamma och slått hö:)


Jag har precis varit ute med tävlingskläderna i husbilen, det är ju börjes cup hela helgen:) Vi åker på torsdag och är hemma på söndag. Cornelia skall tävla mimmi imon också, så det är fult upp här.



Florran går super nu och mage finns det inte mycket kvar av:) Idag skall hon hoppas, tvättas och få nya skor:) Nya skor skall Zinderalla också få, hon har tappat någon fram så snart kan jag börja rida henne igen.



Min midsommar spenderades i vår sommarstuga i falkenberg tillsammans med mina favorittjejer, Nush och Olivia:) Vi var där fredag till söndag, det var riktigt kul:)

Kollat startlistorna och jag är bara första dagen nr 14 av 95 alltså ca 30 st placerade! Och det är bara c-ponnyerna! Fan vilket grym helg detta kommer att bli:)

SES!!

1 kommentar:

  1. Jätte Lycka till nu till både dig och lill siss . Kram från Yvonne

    SvaraRadera