lördag 18 juni 2011

Bratteborg med mimmi : Vann LB:n:)



Hej!!



Ja vi åkte iväg igår och gjorde något, vi besteg isabergstoppen. Det är en spricka i berget på baksidan som det finns ett rep fastsätt, där klättrade vi upp. Det var brant och väldigt jobbigt, men jag lyckades:) Sedan gick vi ner för familjebacken.






Idag var jag i Bratteborg och tävlade Mimmi:) Det gick super, (vill bara påpeka följande; andra gången jag tävlar henne och första gången någonsin jag hoppar en kombination med henne!) Första klassen, LC gick jättebra. Jag red dock nästan längre vägar i omhoppningen än i grunden:) Men jag tog mig runt och kom på en andra plats:)






Andra klassen, en LB en A:1a eller vad det heter (omhoppningen efter att alla har hoppat klart) Jag gick in som sista ryttare och gjorde en felfri ritt. I omhoppningen satsade jag gärnet och knep första platsen:) Lite stolt!






Alltså en helt okej dag;) Imorgon är det florrans tur; LB och LB. Btw Grattis syrran som kom 3:a vs 1:a och Josefin som kom 2:a vs 3:a:) (Sabina filmade omhoppningen så jag hoppas att hon lägger ut den snart;))



SES!!

1 kommentar:

  1. ni är så duktiga alla tre! :D Grattis igen!
    Här är länken till filmen, omhoppninge i LB. :) Kanske lägger upp den på bloggen sedan oxå ;) men det får vi se. ;) <3
    Sabina
    szander.blogg.se

    SvaraRadera