söndag 28 februari 2010

Göteborg Horse Show

Hej!!
I fredags åkte lämnade jag, Cornelia, mamma, Susanne och Julia Hestra och åkte mot Göteborg. När vi var framme lämnade vi bilen till en kille som körde iväg med den åt oss:) Vi bodde på Hotell Radisson, det var jättefint Det första man såg var fyra runda hissar som var runda och inglasade:) Sedan såg man allt annat det var som en innergård man såg balkonger från varje rum det var ett litet hus i mitten av hotellet - en bar. Det var vattenfall. Serveringar mm., Jättefint

Vi gick upp till rummen dem var lika fina dem:) Det var hästensängar jättesköna:) Men vi fixade iordning oss och sedan gick vi till femmanhuset och shoppade efter det tog vi en shoppingtur på stan också. Det var jättekul:)

Sedan gick jag Cornelia och Julia ner till gymmet, där fanns en pool och bubbelbadkar som vi badade i. Vi fick köpa badkläder i stan innan vi visste inte att vi skulle bada;)
Det var väldigt kallt i poolen men det gick att bada i den ändå. Där var vi i säkert 2 timmar medans mamma och Susanne drack öl på rummet:)

Lördag:

Jag vaknade i en jätteskön säng, som jag inte ville gå upp ur:) Men när jag väl var uppe gick vi ner och åt frukost. Jag åt pannkakor, vattenmelon, honungsmelon, färsk ananas och juice. Det var jättegott. sedan gick jag upp till rummet och fixade till mig. Sedan åkte vi taxi till scandinavium (första gången jag åkte taxi i Sverige). Där jag tittade på youngriders, GP, agility, gymkana och poäng hoppning. Det var kul. Jag shoppade ju såklart också. Sedan åkte vi taxi tillbaka till hotellet, där hämtade vi bilen och åkte hem.
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar