lördag 6 februari 2010

Första tävlingen 2010!!

Hej!!
Tävlade idag det gick bra, Cornelia och Ronja, Linda, Maja och Emilia tävlade också= (GRATTIS)
Cornelia började i alla fall med en LD CR det gick jättebra och en felfri runda. Sedan hoppade hon LC, hon hade mycket bättre tempo, jättebra tempo. men cornelia kunde inte riktigt hålla kontrollen i den galoppen så ronja passade på att göra en tvärnit och då menar jag verkligen tvärnitt, ingen skulle kuna sitta kvar i den;) Cornelia trillade ju då av, men som Cornelia sa : Jag klarade ju i alla fall de stora oxrarna:)

Jag hoppade bara LC och det var en bra start på året, men även florran var pigg. Fick därför ett jättebra tempo:) Det blev en felfri runda, men jag kom utanför placering. Men det skiter jag i när det var första tävlingen:)

När jag kom hem longerade jag Delighten ska rida henne imon hade jag tänkt.
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar