lördag 31 oktober 2009

Shopping i Göteborg:)

Hej!!
I torsdags var jag i Göteborg och shoppade, köpte ett par jeans, en sjal, jeansleggings och ett par benvärmare. Vi gick in på Hööks på vägen hem, men det finns inget roligt där tycker inte jag. Det var bara Cornelia som köpte ett par vita ridbyxor. Vi stannade i Borås och sov över där sen. Igår åkte vi och tittade på änglahoppet i Borås, tittade på MSV B med b-ponnyerna och c-ponnyerna. Mirella var med, det var första gången jag såg henne hoppa en hög klass.

Idag har Cornelia tävlat det verkar ha gått jättebra hon kommer snart hem med 3st 2:a rosetter. Grattis, och Grattis Denise och de andra i laget.
Jag red på morgonen idag både florran och delighten, det gick jättebra. Jag gjorde mkt volter, ställde dem, mm. Nu kommer Cornelia och mamma.
SES!!

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Vad kul att se Florencia igen kom hit av en slump! Jag hämtade Florencia från hästhandlare Lars Roempe för många år sedan och hade henne hemma för utbildning :).
    Fantastisk ponny!!

    SvaraRadera