söndag 25 oktober 2009

Min underbara ponny gjorde 4 rundor i helgen:)

Hej!!
Har tävlat i JFK i helgen det har gått bra tycker jag, men det gick bäst idag.
Igår.
LC+5cm Jag fick ett stopp i omhoppningen vände lite försnävt så hindert bakom syntes för henne, så ett stopp blev det.

Lc+5cm Allsvenskan jag var den ända som gick felfritt i laget, så det var tråkigt:( Aja vi kom 7:a i hela Allsvenskan. Det var jag-florran 0fel, Alma-Zorro ute, Linda-Lucky ute, Linnea-Hobbe ute. Så tråkigt.

Idag
LC det gick jättebra förutom att jag glömde banan i omhoppningen men sen kom jag på det, jag kom ändå på en 4:e plats. Undra vad jag hade kommit om jag inte glömmt banan:)

LB det gick jättejättejättebra, jag red min första felfria LB, är så glad:) Jag fixade det nästan i omhoppningen med kom precis utanför (det var 3 på placering) Aja, men jag är såååååå nöjd.

Florran har gått 4 rundor och bara ett stopp, jag tycker det är jättebra eller?
Har ridit delighten lite emellan också, men idag fick hon ledigt. Det har kommit en ny häst till gården, en hingst, kommer att bli vit, född i år. Han kom i fredags, han heter Kulltorps Lanzarote:)
SES!!

2 kommentarer:

  1. Grattis RebecKa !! <3 jätte bra jobbat av dig och Florran. Surt att hamna utanför placering. Men det kommer en massa rosetter snart. Det vet jag . Har ju sett hur duktiga ni är där ute på tävlingsbanan. Kram och vi ses vecka 45 på Ann träningen igen.
    Yvonne och Beatrice

    SvaraRadera
  2. GRATTIS! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :D


    Juuuuuuulliia :DDDDDDD♥ ♥

    SvaraRadera