onsdag 14 oktober 2009

Sandra Träning.

Hej!!
Igår tränade jag för Sandra med florran. Vi började med trav på en volt, så minskade vi den och ökade den sedan gjorde vi samma sak i galopp. Sen kom vi i trav och vände över mitten, över en bom, stuts till ett kryss, ett galoppsprång en oxer 4-5 galoppsprång till ett räcke, rid igenom hörnet. Om man red till vänster efter gick man igenom hörnet svängde snett igenom till en oxer, om man svängde höger gjorde man samma sak fast det var ett räcke med vattenmatta under. Jag tycker det gick jättebra, men jag kortar lite för mycket innan hinderna. Det gick bra och jag är nöjd. Delighten fick ledigt.

Idag red jag dressyr på Delighten det gick jättebra, hon jobbade på riktigt bra och gjorde som jag sa., men i början var hon lite svår och ville inte riktigt lyssna!
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar