måndag 28 december 2009

JULKLAPPARNA VAR SUPERBRA:)

Hej!!
Florran har haft ledigt nu i några dagar medans jag ridit Delighten, longerade florran igår, men hon var så galen så vi släpte henne. Hon sprang i full fart runt runt runt där:)

Det var ju jul för 4 dagar sedan, jag fick ett armband av Cornelia på morgonen, sedan åkte vi till Borås (Mormor och Morfar) och åt mm med mormor, morfar, morbror Jens, morbror Jonas och mamma, pappa och syrran. Jag fick ett mörkbrunt Dyon träns till florran av mamma och pappa:) jag provade det igår, det passade:) Jag fick också en bärbar Dator:) Men den bästa julklappen fick syrran en turkos KL-väst och Ljusblåa Tretorn-stövlar, Jättesöta:) Sedan åkte vi till farmor och farfar med mina kusiner.

I eftermiddag ska hästarna till hovslagaren.
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar