torsdag 3 december 2009

Hej!!
I tisdags tränade jag för Ann det gick jättebra tycker jag, lite avancerad övning först men sen när man kom igång gick det mycket bättre. Jag hade florran som vanligt det var volter med hinder, kavaleti och en sträcka med 2 oxrar (2 galoppsprång mellan) men det gick bra:)

Igår red jag delighten, försökte få henne att jobba, det går bättre och bättre för varje gång. Hon börjar komma tillbaka till sin vanliga form nu:)

Idag red jag florran, det gick bra övade lite i galoppen, på en sträcka snett igenom testade jag att byta galopp varenda steg och vi klarade göra 3 byten på rad:)

Dressyrlaget i allsvenskan div.3 VANN, Cornelia kom fösrst 1:a i förklassen i laget kom de 2:a (Cornelia vann i sin klass där med) Det innebar att de hamnade på en 1:a plats. De fick varsitt täcke (Smålands ridsportsförbund) Täcke + planket. Cornelia fick också några småpriser i de andra klasserna:) Grattis och grattis även ni andra i laget:)

Lite bilder på Delighten och Florran (Tagna av Zander och Cornelia)



Jag och florran hemma i höstas.
Den under är prisutdelning i JFK.


















Jag och Florran i Höstas hemma.
























Jag och florran i höstas hemma.


















Jag och Delighten i Svarttorp.

















Jag och Delighten i Svarttorp.


















Jag och Delighten väntar på våran tur i Svarttorp

















Jag och Delighten på framhoppningen i VSRK.


















Jag och Delighten på Ponniacup 2008.

















Jag och Delighten på Ponniacup 2008

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar