måndag 24 augusti 2009

Massor av bilder...

Hej!!
Fick massor av bilder av Yvonne,Bea och Adina så här är de..

P,s hade kommit 3:a med Delighten i Lc om jag inte rivit sista bommen:(
Jag hade bästa tiden i Allsvenskans omhoppning hade till och med bättre rid än b-ponnyn, näst bästa tiden var typ 31 sekunder jag hade 28:)

















Prisutdelning i laghoppningen.









Prisutdelning laghoppningen. Vänster: jag och florran, Josefin och Mowitz, Linda och Lucky Luke, Alma och Zorro.

















Jag och Florran, Josefin och Mowitz.






















Jag och florran i allsvenskan, LC.
























Jag och florran allsvenskan, LC.
























Jag och florran allsvenskan,LC.

















Jag och Florran omhoppningen, Allsvenskan, LC.

















Jag och florran Allsvenskan, LC.















Prisutdelning LC, jag och Florran 1:a:)
























Jag och Florran 1:a, LC prisutdelning.





















Jag och Delighten LC.




















Jag och Delighten LC.


















Jag och Delighten över första hindret i LC, Jag har värsta blicken till nästa hinder:)
SES!!

1 kommentar:

  1. Va fina bilder! Den på dig och F o jag och Mowitz är ju jättefin på Mowitz! ;D (på Florran med) ;)

    SvaraRadera