fredag 3 juli 2009

Sommarstugan.

Hej!!
Har tränat lite på ridbanan ute det senaste, men igår kom jag hem från falkenberg där jag varit i tre dagar. Jag åkte dit i tisdags eftermiddag, vi tog ullared på vägen. Jag köpte en ny jacka, skor, mm. När vi var framme tog vi ett kvällsdopp. Jag och catte sov i frigeboden. Jossan, syrran, julia, mamma och susanne sov inne i sommarstugan. Nästa dag cyklade jag och catte till skrea och badade och solade, men jag brände upp mig totalt haha:) Vi åt en skrea special innan vi cyklade tillbaka. Vi år pizza på kvällen. igår cyklade vi till skrea igen men där var vi inte länge för mamma ringde och sa att vi skulle åka hem:( Det var stålande sol varje dag inte ett moln på himmlen. Längtar tillbaka men nu kan jag typ inte göra något för att jag är helt bränd över hela kroppen:( Idag ska jag rida och imon ska Cornelia tävla sin första lokala tävling i Svartorp:)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar