fredag 10 juli 2009

KINGSLAND-ÄGER:)

Hej!!
Det var länge sedan, har haft fult upp;) I onsdags var sista A-c träningen kommer aldrig mer att träna för henne eftersom att hon ska bli polis:( Men i alla fall det gick jättebra vi hoppade linjer, först en rak linje med 6 galoppsprång mellan, sedan en böjd linje med 7 galoppsprång mellan.
Den första linjen gick superbra. På den andra linjen gick det super bra också, men sista gången började hon krångla med bogen så hon stannade men när jag kom igen gick det bra:)
Jag red lite dressyr på Delighten också det gick jättebra, men hon behöver nya skor! Igår regnade det hela dagen så jag red bara Florran och det gick väl bra joggade henne bara lite. På torsdag kommer hennes förra ägare Ronja och (lånar) henne i en vecka:) Idag var jag i Jönköping, jag var inne på Charlies och köpte en KL-tävlingskorta för mitt presentkort:) Jag är jättenöjd. Har putsat lite. Vem ska till Falsterbo nästa vecka?
SES!!

2 kommentarer: