lördag 10 januari 2009

Hoppträning


Cornelia och Florencia:)
Hej.

I tisdags hoppade jag Florran lite jag red på en volt med fyra hinder 2 på marken och 2 sockerbitar med 2 bommar. Det gick bra fast det gick bättre i vänster varvet för att i höger varvat drog hon iväg mer och ville inte få in fyra galoppsprång mellan varje hinder.

Men i slutet gick det mycket bättre.

Delighten red jag mest dressyr men det gick väl inte så bra.


I onsdags red jag dressyr på Florran och det gick jättebra.

Med Delighten gjorde jag det jag gjorde med Florran i tisdags. Det gick jättebra hon ville verkligen göra rätt. så jag kunde rida flera varv och hon var lika duktig.


I torsdags kunde jag inte rida någon av dem för att jag skulle till Ullared Gekås.


I fredags kunde jag inte rida någon av dem heller för att jag, mamma, Cornelia och pappa åkte till Börjes och köpte lite täcken, benskydd, stigbyglar mm till Florran.


I dag ska jag rida i alla fall så jag hoppas att det går bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar