lördag 17 januari 2009

A-C träning

Hej.
I onsdags red jag hos A-c Lundvall för första gången i år, Jag red på Delighten och nästa gång blir det Florran. Det gick jättebra och delighten gjorde allt jag sa till henne fast hon blev lite stark i vänstervarvet och drog iväg lite men på slutet gick det bra. Vi hoppade på volt med ett litet kryss sedan hoppade vi en linje med två kryss och ca7 galoppsprång emellan. Jag red inte Florran då pga att jag inte han och för att jag ska rida henne imorgon och inte Delighten har vi bestämt Den hästen jag rider hos a-c får inte rida dagen efter för att den hästen som inte får rida på onsdagen får rida på torsdagen.

I torsdags red jag Florran då jag gjorde samma sak som jag gjorde hos a-c.
Jag hoppade på volten, linjen gjorde vi inte.
Men Florran var jätte duktig på volten och hon hoppade upp till ca 70cm så jag är nöjd.

I fredags red jag bara lite jag joggade bara dem typ, Men det gick väl bra.

Idag ska jag inte rida pga att mamma ska bort och träffa några gamla skolkamrater.
SES!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar