onsdag 6 augusti 2008

Tretorn!!!

Hej nu är allt krångel över men Tretorn stövlarna...
Mamma köpte ett par marinblå tretorn stövlar till mig i Falserbo st, 37. De var för små och ingen annan affär hade fått den färjen pga att de hade skickat till Falsterbo i förskott!!!
Men i torsdags ringde charlies och sa att de hade fått in de så att i måndags var vi och hämtade dem, Igår red jag med dem och de var väldigt sköna och bra att rida med.

Igår red jag dressyr men delighten hon gick supper bra och jag är riktigt nöjd, hon var inte så skumpig som hon brukar vara efter att hon saktat av till traven. (från galoppen)
Efter att jag hade ridit så var tidningen där och skulle ta kort på oss i PonniacuP, så jag hade ridit i tävlingskläder....hihi
Delighten stog stilla och det trodde jag aldrig att hon skulle göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar