lördag 16 augusti 2008

Rocka Baloa

Hej det var länge sedan och nu har det hänt mycket.
Vi har varit i Danmark och tittat på 2 hästar men det var inget bra den första var 5 år och kunde inte trava eller galoppera i vänster varv. Den andra drog mycket innan hindret den var okej men jag kände mig inte helt säker.
Jag var hos A-C i förgår och hoppade för första gången med mina tretorn stövlar, Det gick jätte bra bland en av de bästa.

Igår var vi ända uppe i Dalarna och tittade på en ponny "Rocka Baloa" som var 1 och ett haft år gammal kommer att bli en d-ponny men kan bli en C, som vi tog med hem och går ute i hagen med Delighten och Ronja. pappan har gått 7 SM i dressyr med ett brons, 4 silver och resten guld. mamma har börjat LB hopp nu och hon är inte så gammal än.
Ses!!!!

1 kommentar:

  1. Heej Becka :D <33
    Tack för att jag får låna dina stövlar :D <33
    Vad heter du på msn?? :P
    Puss Puss // Jullan x'D

    SvaraRadera