lördag 10 december 2011

Florran har vila...

Hej!!
Florran har vila så jag har inte gjort något speciellt som jag kan skriva om! Men hon ska börja ridas nu i veckan igen.

Snart är det lov och då självklart tillkommer det en massa prov innan :( men det ska nog gå bra :)
Hoppas att Sabina kan komma nu för jag har absolut ingenting att göra.... har tagit hand om tvätten, städat kylskåpet och frysen och nu står jag och väntar på att diskmaskinen ska bli klar.... alltså har inget liv när jag inte är ute och rider!!!

SES!!
Hittat lite fler bilder från änglahoppet...
Mimmi och Jag

Mimmi och Jag

Mimmi och Jag

Florran och Jag

Mimmi och Jag

Mimmi och Jag

1 kommentar:

  1. Hej Rebecca!

    Jag har en ny blogg för den andra gick ej att gå in på ;( Men den nya heter Jenniferkarlsson.blogg.se
    ha de gött !! <3

    SvaraRadera