fredag 4 november 2011

Nordens största ponnytävling...

Hej!!
Då har Änglahoppet startat, nordens största ponnytävling med 1200 starter. Inte börjat så jätte bra i alla fall inte med florran! uppvärmningsklassen igår (La) kändes super med båda men det varade inte hela vägen.. fick runt mimmi genom hela banan i alla fall :) När jag kom hem tog jag bussen till Jkpg och gick på bio med några kompisar, gick på tower hiest.. ingen film jag rekommenderar, var lite långtråkig! men men vi hade kul i alla fall :)Idag började själva "cupen" (LA) och florran bara sket i allt..!! Mimmi gick super men tyvärr ett stop på sista hindret :(

Imon skiter vi i att ta med florran och tar bara mimmi som jag ska hoppa LA+5 cm, får hoppas att det går bra :)
SES!!

1 kommentar:

  1. Lycka till imon . Jag håller tummen och tån åt er ! Kramizzar !

    SvaraRadera