torsdag 29 september 2011

Tävlat Nationellt :D

Hej!!
I helgen var jag ju med Mimmi i Ljungby och tävlade vilket gick super :D i LB:n kraschade jag på 5:an men det hände inget så mer än att hindret föll ihop! Jag ville hoppa av lite tidigare än henne så hon hoppade aldrig till ordentligt och landade mitt i hindret!

I LA:n så gick det hur bra som hellst, sista linjen i grunden var först en kombination och sedan en oxer kort därefter. Kom lite långt ifrån kombinationen så jag fick trycka på henne lite och då kom vi i full galopp efter så min jag fick aldrig fram henne igen efter halvhalten innan oxern!!! Men det var en superrunda, pappa filmade så jag kanske lägger ut det sen;)

I tisdags tränade jag med florran för Ann vilket gick bra. Igår red jag dressyr på henne vilket gick skitbra och nu har jag precis varit ute och ridit i ridhuset som  har fått tak btw :) Men hoppade lite markarbete och det gick super. Hon är skitfin nu!
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar