torsdag 27 november 2008

Bästa träningarna 4ever

Hej nu har jag inte skrivit på länge men det har gått bra.
Förra veckan tränade jag för victoria Almgren det gick jätte bra vi hoppade en oxer på ca 100cm och en liten bana som vi gjorde om till en omhoppningsbana och jag vann omhoppningen!!!xD
Igår tränade jag för a-c och det var bara jag där för att alla andra kunde inte komma det gick jättebra hoppade två oxrar på ca 90-100cm och delighten var bättre än hon någosin varit....

Idag red jag för Victoria Almgren igen och det gick väl så där delighten ville inte sätta igång galoppen och hoppade inte så bra över hinderna. Vi hoppade en bana med en oxer 3 rätt uppstående och en studs med 3 hinder.
Delighten och de andra hästarna mår bra.
SES!!!

1 kommentar:

  1. haha jag kunde inte vara med hos a c för zorro är ju halt!!!

    SvaraRadera