söndag 6 juli 2008

90cm och 100cm

Hej, jag har inte skrivit på ett tag pga att jag har varit hos min morbror Jonas och hanns tjej Mia.
Men i alla fall i lördags tävlade jag i Svarttorp, LD vägrade hon på näst sista hindret men det var en clearound. LC gick jätte bra, Det var första gången jag gick felfri i en LC så jag skulle inte satsa så mycket på omhoppningen, men det gjorde jag ändå men det gick inte så bra pga att jag höll på att rida in i en stolpe som var precis efter ett hinder så jag tappade stigbyggeln och det blev en lite längre vägg annars hade det kanske vart prisutdelning för mig, och när jag hoppade fram var det en tjej som höjde och sänkte hindret för att hennes barn skulle hoppa det så då ställde hon det på fel höjd fast hon sa att det var 80cm, Så jag fick hoppa 90cm. det var bara jag som gick felfri i LC av vi från IRK.
På Tisdag ska jag ha träning med ponniacup laget inför ponniacup och just det jag har slagit mitt rekord över hinder 100cm innan: 95cm. jag hoppade bra lite inför en tävling sedan hoppade jag det inför svarttorp och dagen före också, så jag har hoppat det 3gånger!!!
SES!!!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar